Widget Image
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, movet iisque luptatum per ut. Duo te sonet accusata sadipscing, mollis dissentiet an eam, te qui brute apis.
Contact Us
INFO@AUTOSERVICES.COM
1-779-333-67992
ROTTERDAM, NE/33E
GODZINY OTWARCIA: 08:00 - 18:00
ZNAJDŹ NAS: Zagajnikowa 9, 99-434 Domaniewice
KONTAKT: +48 788 184 621

Chiptuning

Trzeba wiedzieć że seryjne oprogramowanie napisane przez producenta samochodu jest pakietem kompromisów – producenci samochodów wolą zabezpieczyć się np. na wypadek złego użytkowania czy serwisowania samochodu (zbyt rzadkie zmiany oleju) przez ograniczenie mocy. Jeżeli jednak posiadaczem samochodu jest osoba świadoma do czego i jak użytkuje swój samochód nic nie stoi na przeszkodzie aby wykonać modyfikację seryjnego oprogramowania na lepiej zoptymalizowane pod kątem potrzeb użytkownika. Typowy przyrost jaki można uzyskać w turbodoładowanym silniku po modyfikacji programu wynosi ok. 25% seryjnej mocy, z zaznaczeniem że jest to przyrost bezpieczny nie powodujący znaczącego wzrostu obciążenia silnika.

Oferujemy elektroniczną modyfikację oprogramowania komputerowego pojazdu, która poprawi parametry silnika samochodowego i zwiększy jego moc oraz moment obrotowy (nawet do 30%). Chiptuning to metoda, która może wpłynąć także na zmniejszenie zużycia paliwa oraz zwiększenie bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.

Stosując sprawdzone technologie i znając potrzeby naszych Klientów oferujemy nie tylko chip tuning, ale również usuwanie DPF w sytuacji, gdy filtr ulega uszkodzeniu, wyłączanie zaworu EGR, a także przeprowadzamy testy prędkości i momentu obrotowego. Nasze metody pozwolą Państwu uzyskać komfort i bezpieczeństwo na drodze oraz to, co najważniejsze dla wielu kierowców, czyli przyjemność i satysfakcję z jazdy.

Uważamy, że jest ważne aby wspomnieć, że wszystkie nasze programy są niestandardowo napisane od podstaw i w 100% unikalne dla każdego pojedynczego pojazdu. Polecamy też eco tuning – szczególnie do Diesli wyposażonych w automaty – pozwala to na redukcję zużycia paliwa, przy jednoczesnej poprawie osiągów.

Wyłączanie -Włączanie limiterów prędkości

Jeśli posiadasz w firmie samochody osobowe lub dostawcze i obawiasz się by nie były nadmiernie eksploatowane, możemy w nich programowo ustawić ograczniki obrotów i/lub prędkości (np. max 3000 obr/min i max 120km/h). Dzięki temu zyskasz pewność że żaden z kierowców nie zajeździ silnika, poza tym jest duża szansa że w niektórych autach spadnie zużycie paliwa. Oczywiście da się też w drugą stronę – na życzenie przesuwamy ograniczniki obrotów, przesuwamy lub zdejmujemy także ograniczniki prędkości. Jeśli robimy to przy okazji podnoszenia mocy, taka usługa jest GRATIS!

Wyłącznie błędów DTC

Częstymi problemami właścicieli pojazdów mechanicznych jest problem świecącej się kontrolki silnika bądź w nowszych pojazdach komunikat na wyświetlaczu, o jakiejś usterce w pojeździe pomimo sprawnie działającego pojazdu. Gdy próby naprawy sygnalizowanej usterki bądź co gorsza wymiana uszkodzonego elementu na nowy nie przynoszą pożądanego efektu najlepszym rozwiązaniem jest usunięcie takiego konkretnego błędu ze sterownika silnika. Na wykonanie takiej czynności wymagana jest zaawansowana wiedza z zakresu budowy silnika i jego podzespołów. Jeżeli błąd generowany przez moduł sterujący silnikiem i nie wpływa na redukcję mocy to zastosowanie tej metody przynosi 100% efekt. Czasami zdarzają się samochody, w których już wcześniej ktoś chciał coś ukryć bądź nie miał dostatecznej wiedzy i usunął całą tabelę błędów. Efektem takiego celowego działania jest brak realnej możliwości diagnozowania pojazdu, np. po wypięciu jakiegokolwiek elementu, takiego jak czujnik temperatury cieczy, spalin bądź przepływomierz, egr lub czujnika różnicy ciśnień nie są rejestrowane żadne błędy i nie zapala się kontrolka ostrzegawcza na desce. W takiej sytuacji kiedy się coś popsuje, najczęściej samochód jeździ w trybie awaryjnym a mechanik nie jest wstanie znaleźć usterki. Oczywiście w naszej firmie świadczymy też usługę naprawy popsutego oprogramowania, przywrócenia do oryginalnego stanu.

WYŁĄCZENIE SYSTEMU START - STOP

Start-Stop to kolejny krok w celu obniżenia szkodliwej emisyjności spalin aut poruszających się w miastach. System w minimalnym stopniu obniża spalanie. Jednak z drugiej strony naraża on rozrusznik, alternator oraz akumulator na dużo większe obciążenie i szybsze zużycie. Dodatkowo wyłączanie silnika nie jest korzystne dla układu chłodzącego np. turbosprężarkę. Firma Grecar, jest w stanie całkowicie wyłączyć działanie systemu Start-Stop w posiadających ten system autach.

Klon sterownika silnika ECM

Nowoczesne samochody są wyposażone w szereg elektronicznych urządzeń sterujących i nadzorujących pracę systemów pojazdu. Bardzo często sterowniki te ulegają uszkodzeniu, gdyż producenci zazwyczaj wybierają najgorsze z możliwych miejsc na jego umieszczenie. Jest wiele firm specjalizujących się w naprawach sterowników ale większość takich napraw jest na krótką metę lub sterowniki wracają od naprawy ze zwiększoną ilością usterek.Najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku jest wymiana sterownika na drugi używany sterownik bez wad. Lecz wiąże się to z tym że trzeba ów sterownik zaprogramować douczyć lub wgrać do niego oprogramowanie z oryginalnego sterownika.

Wylaczanie zaworów EGR

Oferujemy Państwu profesjonalną pomoc w postaci wyłączenia zaworu EGR. Usługa wykonywana jest w pełni bezpiecznie i nieinwazyjnie – poprzez modyfikację komputerową. Po przeprogramowaniu nie będą się już pojawiać awaryjne tryby pracy, szarpanie czy też błędy diagnostyczne. Skorzystanie z naszej usługi przynosi szereg korzyści dla pojazdu oraz jego właściciela. Dzięki naszej usłudze mogą Państwo liczyć na zwiększenie mocy w silniku diesla, jak i benzynowym.a co najważniejsze zapobiec poważnym awariom silnika lub układu wydechowego (dpf,fap) w przyszłości. Zadaniem układu recyrkulacji spalin EGR („Exhaust Gas Recirculation”) w samochodach jest zmniejszenie emisji tlenków azotu i innych szkodliwych substancji do atmosfery. Jest to jednak układ dość problematyczny, ponieważ często dochodzi do jego awarii. Jedną z nich jest zacięcie się zaworu EGR w pozycji otwartej, co powoduje powstanie nieszczelności – pojazd emituje duże ilości spalin, a przy poważniejszych usterkach pojawia się problem z uruchomieniem pojazdu oraz ryzyko zapchania i uszkodzenia filtrów cząstek stałych. Problem ten pojawia się głównie w dieslu, choć może wystąpić także w napędzie benzynowym.

Wyłączanie filtrów FAP/DPF

W przypadku wyraźnej straty mocy silnika i wzrostu spalania niezbędne może okazać się wyłączanie filtrów FAP/DPF. Oferujemy Państwu ich elektroniczne usówanie, co pozwoli na bezpieczne i nieinwazyjne przywrócenie odpowiedniej mocy samochodu. Realizację usługi poprzedzamy dokonaniem wnikliwej diagnostyki.

Zimny start

Możemy zlikwidować problem źle zapalającego silnika TDI. Jeśli Twoje auto gdy jes zimne długo kręci przed odpaleniem a ty już byleś u kilku mechaników i wymieniłeś pół silnika a problem pozostał– naprawimy to. Załatwimy to nową mapą startową! Większość aut po 2000 r. naprawiamy przez złącze diagnostyczne, w starszych konieczne jest wyjęcie komputera ECU.Po napisaniu nowej mapy startowej silnik zapala jak nowy!

Ciepły start

Możemy zlikwidować problem źle zapalającego silnika TDI. Jeśli Twoje auto po rozgrzaniu długo kręci przed odpaleniem– naprawimy to. Załatwimy to nową mapą startową!<br /> Większość aut po 2000 r. naprawiamy przez złącze diagnostyczne, w starszych konieczne jest wyjęcie komputera ECU. Po napisaniu nowej mapy startowej silnik zapala jak nowy!

Nasze realizacje

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.